Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Όταν ένα logo αρκεί

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο βλέπουμε στον χώρο της μόδας να επικρατεί η…logomania. Τι εννοούμε; Η λατρεία των περισσότερων γυναικών σε συγκεκριμένες μάρκες που φέρουν επάνω το σήμα κατατεθέν τους ή αλλιώς το logo. Είναι αυτό που μας κάνει, μόλις βλέπουμε μια τσάντα, να αναγνωρίζουμε αμέσως τη μάρκα της από το logo της φυσικά. Τέτοιοι οίκοι είναι αρκετοί. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε τους πιο διάσημους και αναγνωρίσιμους οίκους που λατρεύουν εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο.




Μια κλασική τσάντα από τον οίκο Burberry. Κατασκευασμένη από δέρμα και PVC. O κλασικός καρό Haymarket καμβάς με τον Έφιππο Ιππότη συνδυάζεται με λεπτομέρειες από καφέ δέρμα.



Με το κλασικό λογότυπο του ιστορικού ιταλικού οίκου Fendi είναι η συγκεκριμένη τσάντα. Ενώ το logo του οίκου, τα δύο F δηλαδή τα βρίσκουμε και στο κούμπωμα της τσάντας.



Η πιο αναγνωρίσιμη και κλασική πλέον τσάντα της Louis Vuitton είναι το συγκεκριμένο κομμάτι γνωστό και ως μπαουλάκι. Κατασκευασμένη από καμβά με το διάσημο μονόγραμμα, δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να γίνει η αγαπημένη σας τσάντα για όλες τις ώρες της ημέρας.



Άλλος ένας οίκος γνωστός για το λογότυπό του είναι και η Gucci. Αν και έχει μεγάλη ποικιλία σε δερμάτινες και βινύλ τσάντες, οι πιο κλασικές και αναγνωρίσιμες είναι οι υφασμάτινες με τα χαρακτηριστικά G.



Μέσα από τη συλλογή της DKNY, η οποία είναι και αρκετά προσιτή στις τιμές, η αγαπημένη μας Αμερικανίδα σχεδιάστρια Donna Karan κατάφερε να δημιουργήσει μια σειρά από συλλογές τσαντών που έχουν γίνει το ίδιο αναγνωρίσιμες ακόμα και με τις πιο ακριβές φίρμες. Το λογότυπο DKNY διακοσμεί κάθε είδους τσάντα της συγκεκριμένης συλλογής σε πολλά σχέδια και χρώματα.



www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου