Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Με βίασε ο ήλιος ! (ή αλλιώς: use always a sunblock!)

To πάθημα έγινε μάθημα. Όσο ζω θα το φωνάζω πλέον: μην βγαίνετε στον ήλιο χωρίς αντιηλιακό. Πρόσφατα παθούσα, αν με βλέπατε θα τρομάζατε! Θυμάστε τη Samantha Jones μόλις έκανε χημικό peeling; Έτσι ήμουν στην αρχή!
Μετά...θυμάστε την Rihanna όταν την ξυλοκόπησε ο φιλαράκος της; Kάπως έτσι ήταν και το επόμενο στάδιό μου!!! Πιο αναλυτικά...Στάδιο αρχικό: κόκκινη, αστακίσια όψη. Δεν πονάς πολύ αλλά φλέγεσαι ολίγον. Πλακώθηκα στο after sun αλλά τί να μου κάνει! Στάδιο δεύτερο: έπειτα από 3 κόκκινες ημέρες, επιτέλους το κοκκίνισμα έγινε μαύρισμα! Αμ δε! Δεν πρόλαβα να το χαρώ η δόλια! Το πρόσωπό μου ήταν σαν πλαστικό. Γρήγορα ράγισε ολόκληρο και ξεκίνησε το αυτόματο ξεφλούδισμα. Καφέ όψη με μπεζ ραγισμένες ρίγες. Και το πόρισμα οδυνηρό: εγκαύματα 2ου βαθμού! Οι επιβάτες του αεροδρομίου τρόμαζαν με την όψη μου. Οι αισθητικοί των αρωμάτων αναφώνησαν:'' τί πήγες κι έκανες;;;''. Με έκατσαν σε μία καρέκλα και η μια άρχισε να με τρίβει με λοσιόν, όπου το δέρμα μου έφευγε λες κι ήταν από μεμβράνη και η άλλη μου έβαλε το sos after sun (burn) της Clarins. Το βράδυ πριν σχολάσω μου έβαλαν την πανίσχυρη και θαυματουργή 8 Hours της Elisabeth Arden, η οποία ναι μεν βρωμάει αλλά και λεπρό θεραπεύει!
Η φούντωση κι η φλόγα υποχώρησε σε μία νύχτα, το πρόσωπο ξεφλούδισε εντελώς και η φαρμακοποιός μου έδωσε μία κρέμα της Avene για υπερευαίσθητα δέρματα. Δεν ξέρω αν το πιάσατε αλλά στην ουσία έβγαλα νέο δέρμα (εγώ και τα φίδια!).Τουλάχιστον γλίτωσα τον καθαρισμό. Παράλληλα τα χείλη μου γέμισαν εξανθήματα όπου ακόμα δεν έχουν ηρεμήσει. Ομοίως και μέρος της μύτης μου. Και όσο το πρόσωπό μου αναδομείται, ξεκίνησαν να ξεφλουδίζουν μπράτσα και ντεκολτέ. Γενικά όπως αντιλαμβάνεστε φέτος λάνσαρα πολύ το animal print και την παραλλαγή! Εύχομαι ποτέ να μην περάσει το σοκ που πέρασα εγώ ούτε ο χειρότερος εχθρός μου! Μην ξεχνάτε να ανανεώνετε συχνά το αντιηλιακό σας, μια φορά δεν αρκεί! Τόσο για την αισθητική σας όσο κυρίως για την υγεία σας!!!

Βy: Sandy Antonakaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου