Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Η ατζέντα της εβδομάδας:

Αχ... Σαββατοκύριακο ήρθε πάλι ευτυχώς και είναι ώρα να οργανώσουμε την ατζέντα της επόμενης εβδομάδας...Να θυμηθώ:
  • Να αποφασίσω επιτέλους τί δώρα θα πάρω φέτος στους αγαπημένους μου! Ένεκα η κρίση όμως σκέφτηκα μήπως φτιάξω κάτι. Χειροποίητα κοσμήματα για τα κορίτσια και t-shirts/ κούπες. mouse pads με αγαπημένες ατάκες ή φωτογραφίες (που εγώ θα τις τυπώσω στον T-shirtaki) είναι μια πολύ καλή ιδέα και ευνοϊκότερη για τα βαλάντιά μου!
  • Μην ξεχάσω να συγκεντρώσω και να οργανώσω τις αποδείξεις για την Εφορία που μάζευα 12 ολόκληρους μήνες και να τις δώσω στον λογιστή /μπαμπά μου. Άντε όμως να του εξηγήσεις πως τα 5 πιάτα μακαρόνια που βλέπει στην απόδειξη εστιατορίου δεν τα έφαγα μόνη μου αλλά με παρέα...! Για να μη σχολιάσω το ύφος του μόλις δει αποδείξεις 20 τουλάχιστον ζευγαριών από παπούτσια!!!
  • Να αγοράσω φόρεμα για τις γιορτές. Φέτος και αν μεταποιήσω κανένα, δεν πειράζει (κρίση γαρ)! Φαντάζομαι πως η φίλη μου blogger Μaddie θα έχει σίγουρα μια καλή πρόταση!
  • Να αρχίσω σιγά-σιγά έναν γραπτό απολογισμό της χρονιάς που φεύγει. Έτσι θα οργανώσω και θα σκεφτώ καλύτερα τους στόχους για τη νέα (θα ακολουθήσει σύντομα άλλη σχετική ανάρτηση). Τί έκανα πρώτη φορά, τι δε θα ξανάκανα ποτέ μου, που πήγα και πέρασα καλά, ποιους γνώρισα, ποια λάθη έκανα κλπ κλπ....(μην φοβάστε, λειτουργεί θεραπευτικά).
  • Να δανειστώ από την κυριούλα δίπλα (ούτε που ξέρω πώς την λένε!) το multi-μιξεράκι της γιατί φέτος...ω, ναι, θα φτιάξω κουραμπιέδες (και βασιλόπιττα αν επιζήσω, promise!).
Νομίζω αρκούν για αυτήν την εβδομάδα! Είθε να αξιωθώ να πραγματοποιήσω έστω τα μισά (μεταξύ μας είμαστε τώρα!). 

By: Sandy Antonakaki

2 σχόλια: