Η Boussias Communications, και το περιοδικό Marketing Week διοργανώνουν το 1st Fashion Business Forum, το πρώτο συνέδριο που πραγματοποιείται στην Ελλάδα για την επιχειρησιακή διάσταση της βιομηχανίας μόδας, με τη συμμετοχή διεθνών ομιλητών.
Το 1st Fashion Business Forum εξετάζει την επίδραση που είχε στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών η παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία τους υποχρέωσε να αλλάξουν πολλά στον τρόπο που αντιμετωπίζουν την μόδα, το shopping και τα fashion brands. Aπευθύνεται σε
CEOs, Εμπορικούς Διευθυντές και Marketing Directors των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας και του λιανεμπορίου, σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, μέσων μαζικής ενημέρωσης και internet sites που εμπλέκονται με τον χώρο της μόδας, αλλά και εταιριών branding, public relations και έρευνας αγοράς.
Επίσης, σε marketing directors εταιρειών που χρησιμοποιούν την μόδα ως εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων τους.
Το Fashion Business Forum εξετάζει τις στρατηγικές που πρέπει να σχεδιάσει η βιομηχανία μόδας, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της νέας αποχής και δίνει απαντήσεις στα κάτωθι ερωτήματα:
- Πως επηρεάστηκε η βιομηχανία μόδας από την οικονομική κρίση, και ποια μαθήματα μπορούν να πάρουν οι επαγγελματίες του χώρου από τους «επιβιώσαντες» (Burberry, Ralph Lauren), αλλά και από τους «πληγέντες» (Luella) της διεθνούς αγοράς μόδας;
- Ποιες οι προοπτικές ανάπτυξης της βιομηχανίας μόδας, στο δυναμικό οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται σήμερα; Ποια τα οικονομικά μοντέλα που ταιριάζουν καλύτερα στις ιδιαιτερότητες του κλάδου και της παρούσας συγκυρίας;
- Ποιες οι κοινωνικές τάσεις που προσδιορίζουν τις στρατηγικές κατευθύνσεις στην βιομηχανία μόδας; Ιδιαίτερα, ποια στάση διαμορφώνουν οι έλληνες καταναλωτές απέναντι στα fashion brands;
- Ποια νέα concepts αναδύονται στο positioning των fashion brands σήμερα (ethic chic, συνεργασίες σχεδιαστών με high street brands, κ.α.);
- Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για την ενσωμάτωση του internet και των social media (fashion blogs, social networking sites) στο fashion marketing;
- Πώς διαμορφώνεται ο retail «χάρτης» στην βιομηχανία μόδας, με την ενσωμάτωση του online shopping και της multichannel επικοινωνίας;
- Ποια η δυναμική των περιοδικών μόδας και των διαφημιστικών καμπανιών μόδας σε παραδοσιακά μέσα σήμερα, και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές για την προσαρμογή τους στα δεδομένα της post crisis εποχής;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου