Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

H εμπειρία Swap Not Shop (2010)!



Έπειτα από μήνες αναμονής, το Swap not Shop έφτασε μαζί με το καλοκαίρι και αυτή τη φορά δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσω (εξ'ού και η άδεια από την δουλειά μου!). Η εμπειρία ξεπερνούσε κάθε φαντασία αφού αυτή τη φορά η Σάντρα, η Βιβιάνα και η Θάλεια έβαλαν τα δυνατά τους!
Η οικονομική κρίση που βρίσκεται σε έξαρση αλλά κυρίως η μεταποιητική φαντασία παρακίνησαν όπως φαίνεται πλήθος κόσμου, κάθε ηλικίας, που από νωρίς το μεσημέρι μαζεύτηκε στο στενό της Αβραμιώτου στο Μοναστηράκι (στο 6 D.O.G.S), για να ''καταθέσουν'' απαρνούμενα ρούχα και αξεσουάρ και να ψάξουν για νέα.
Και όλα αυτά χωρίς να αναμειχθεί ούτε 1 ευρώ! Κι εκεί φυσικά είναι και η γοητεία σε αυτό το ιδιαίτερο bazaar! Με έκπληξη έβλεπα ολόκληρες βαλίτσες να έρχονται και το περιεχόμενό τους να αραδιάζεται στους ήδη γεμάτους πάγκους.
Δεν έμενε όμως για πολύ, καθώς όπως αποδείχτηκε όλα έκαναν για όλους! Με χαρά παρατήρησα ότι και τα δικά μου κομμάτια (μπλούζες, παντελόνια, παπούτσια, σκουφάκια, σκουλαρίκια και πολλά άλλα!) έφυγαν σε χρόνο ρεκόρ κατί που μου ανακούφισε την φοβία ότι παραήταν κιτς αυτά που απαρνήθηκα. Τελικά, όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας!  (Ωστόσο υπήρχαν και κομμάτια που μας έφεραν γέλια , καθώς μας θύμησαν άλλη δεκαετία-όπως το φόρεμα που κρατώ στην φωτό!)
Έτσι, αφού έφυγε και αυτή αγωνία μου είπα να επιδοθώ κι εγώ στο ''σπορ΄΄ με αμηχανία στην αρχή. Για χιλιοστή φορά ρώτησα:'' μα δηλαδή παίρνω τώρα όποια και όσα θέλω;''. Αφού με διαβεβαίωσαν για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχουν κανόνες, το (στολισμένο από το ροζ συμμετοχής κορδελάκι) χέρι μου απλώθηκε εκλεκτικά στους λόφους από υφάσματα και χρώματα όπου ανακάλυψα νέους θησαυρούς για εμένα και τους φίλους μου!
Στον εξωτερικό χώρο, σε έναν μεγάλο πάγκο υπήρχε πλήθος υλικών (κουμπιά, κορδέλες, λουλούδια κ.α) για να μεταποιήσεις  ή κατασκευές νέων δημιουργιών.
Κι όσο κι αν φάνηκαν δύσπιστες οι διοργανώτριες σε αυτό τους το εγχείρημα, αποδείχθηκε τελικά πως και εδώ η φαντασία επικράτησε, καθώς ''γεννήθηκαν'' νέα αξεσουάρ που γρήγορα στόλισαν τα πέτα, τους λαιμούς και τα μαλλιά των παρευρισκομένων!

Ιδιαίτερα όμως εντυπωσιακές ήταν και οι κατασκευές από απλά υλικά (χαρτί, μέταλλο, κλωστές) Αφγανών κοριτσιών που έδωσαν το παρόν και πουλούσαν τα έργα τους, έναντι συμβολικού αντιτίμου.
Δε θέλω να παραλείψω τη χαρά μου που γνώρισα και από κοντά και άλλες fashion bloggers και ανταλλάξαμε απόψεις αλλά και για τα φρουτένια cocktail που ήταν ό,τι έπρεπε για το event! Όπως όλοι καταλάβατε, ήταν μία ξεχωριστή εμπειρία και σας συνιστώ να μην την παραλείψετε την επόμενη φορά (η οποία ελπίζω να είναι σύντομα!).
Ένα μεγάλο μπράβο στη Σάντρα- Οντέτ Κυπριωτάκη, τη Βιβιάνα Μηλιαρέση (οι οποίες από το Πανεπιστήμιο ξεχώρισαν τόσο στυλιστικά όσο και ως προσωπικότητες) και τη Θάλεια Γελαδάκη (που με χαρά γνώρισα) και εύχομαι από θεσμός, το Swap not Shop να λάβει διαστάσεις FeStIvAL!!!

By: Sandy Antonakaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου