Σάββατο, 25 Ιουνίου 2011

Όχι διακοπές στη δίαιτα!

Η ώρα των διακοπών έφτασε και είπες να το ρίξεις λίγο έξω…αλλά μην το παρακάνεις! Κανείς φυσικά δεν κάνει δίαιτα κατα την διάρκεια της άδειάς του αλλά οι κίνδυνοι απόκτησης παραπανίσιων κιλών καραδοκούν. Γι’αυτό πριν πας διακοπές θυμήσου:
  • Έχε πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό. Όχι μόνο θα σε αποτρέψει από τυχόν αφυδάτωση αλλά και θα σου κρατάει το στομάχι γεμάτο. Κάνει καλό στο δέρμα και είναι εχθρός της κυτταρίτιδας!
  • Όπου κι αν μείνεις, φρόντισε να αγοράσεις από γειτονικό μανάβικο μερικά φρούτα. Τα ροδάκινα εκτός από αρωματικά, δίνουν και ένα αίσθημα δροσιάς!
  • Πρόσεξε τα σνακς που θα αγοράζεις από τα beach bars: τα αλλαντικά μπορεί να έχουν αλλοιωθεί από την ζέστη ή το τυρί τους να έχει λιώσει λόγω ήλιου.
  • Η επίσκεψη στην ταβέρνα μεσημέρι-βράδυ είναι μία λουκούλεια σκέψη αλλά εκτός από καταστροφική στην τσέπη σου, είναι και στο σώμα σου. Προτίμησε την ταβερνούλα μία φορά την ημέρα και στο δεύτερο γεύμα σου διέλεξε μία σαλάτα, δύο φρούτα ή ένα γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα.
  • Τα παγωτά είναι επίσης ο διαολάκος που σου φωνάζει από το ψυγείο! Οι γρανίτες αντ’αυτού έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες και δεν σου αφήνουν και το αίσθημα δίψας που τελικά αφήνουν τα παγωτά.
  • Το πρωινό στο ξενοδοχείο είναι ό,τι καλύτερο σου έχει συμβεί αλλά θυμήσου: όσο πιο πολλούς υδατάνθρακες τρως, τόσο πιο πολύ πεινάς! Σκέψου πως τα κρουασάν και το ψωμί με βούτυρο θα σου αφήσει άσχημα σουβενίρ στο σώμα σου και προτίμησε τα φρούτα, το γιαούρτι, τα τυριά και τα αλλαντικά, τα λαχανικά αλλά και μία λογική μερίδα δημητριακών.
  • Και τα cocktails είναι λατρεμένα και μας δίνουν μία εξωτική νότα αλλά η υπερβολή τους σου δίνουν 4 στο πακέτο του ενός: αφυδάτωση-θερμίδες-ζάλη-ζέστη!!! Τα θες;
By: Sandy Antonakaki, as published @ fcafe.gr

 

1 σχόλιο: